Syampu Men+Care Anti Kelemumur Lelaki – Dove

Syampu Men+Care Anti Kelemumur Lelaki – Mencari syampu anti kelemumur untuk lelaki yang membantu menghilangkan kelemumur? Baca : shampoo untuk rambut gugur dan kelemumur, Syampu Dove Men+Care Anti Dandruff membantu memperbaiki penampilan rambut lelaki, menjadikannya kelihatan sihat dan kuat.

Diresapi dengan kafein dan Zink AD, Syampu Dove Men+Care Anti-Dandruff membantu menguatkan rambut dengan meningkatkan kesihatan kulit kepala dan mencegah kelemumur.

Syampu Men+Care Anti Kelemumur Lelaki

Jika anda ingin memperbaiki cara rambut anda kelihatan dan mengelakkan mengelupas, cuba Syampu Dove Men+Care Anti Dandruff. Tambahkan syampu lelaki ini ke bilik mandi anda hari ini untuk mendapatkan rambut yang kelihatan kuat dan sihat.

Untuk menggunakan Syampu Dove Men+Care Anti Kelemumur, rendam rambut dengan air dan picit sedikit syampu anti kelemumur lelaki kami ke tangan anda. Sapukan pada rambut dan urut perlahan-lahan sehingga berbuih. Baca : tips penjagaan rambut kelemumur, Biarkan selama satu atau dua minit sebelum dibilas dengan bersih. Nikmati penampilan kelemumur yang berkurangan dan raikan rambut yang kelihatan kuat dan lebih sihat.

Air, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Dimethiconol, Minyak Wangi, Zink Pyrithione, Dimethicone, Carbomer, Phenoxyethanol, Asid Sitrik, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, TEA-Sulfate, Zinc-Sulfate, Zink-Sulfate, Zinc-Sulfate Sodium Polynaphthalenesulfonate, Cyclotetrasiloxane, Laureth-4, Kafein, Methylisothiazolinone, PEG-4, Cellulose Gum, DMDM ​​Hydantoin, Xanthan Gum, Potassium Sorbate, PPG-9, Iodopropynyl Butylcarbamate

Bahan-bahan yang betul pada masa penerbitan. Sentiasa periksa pembungkusan produk.